Tuesday, February 23, 2010

OUJOU MUL JU BLOGI





Hello peded :D pole kaua midagi rääkinud








Ühesõnaga hakkan siis sessionist alates rääkima .Session oli nii haige ööbisime siis laura juures (mina , keio , bethi , evert (1 õhtul ingmar ja reio ka)(2 aga õhtul ott ja jürgen)) Peod olid nii head kõik said kõigiga nii hästi nagu läbi kõik nagu klappisid omavahel (keegi ei pannud riba ka see oli hea ja nalja sai sitaauguni).Probleeme polnud keio aint pohmakaga nats märatses aga see pohmaka süü .Luuseriga aka bethiga leidsime ka üksteist :D haha väike arusaamatus ,et nagu mina arvasin ,et ta pole minust huvitatud ja tema arvas ,et mina tahan aint head sõbrad olla :D aga jh Simpel sessioni üritusest palju ei mäleta ,sest suht magasin pohmakat välja :D Üritusest mäletan niipalju ,et eesti sponsoreeritud rulatajad ei oska kohe üldse sõita krt oleks mind aint väljakule lastud.http://www.youtube.com/watch?v=Xv1DUiEZBxI väike video ka .



Järgmisel päeval läksin kohe itaaliasse mingi 4 aeg hommikul .That sucked siis need pikad lennukisõidud mida ma täieega vihkan that sucked . Rooma jõudes tuli bethilt sõnum ja see oli nii hea :D aga ei saanud midagi vastu saata ,sest mul mingi tele 2 pask aga vatikanis helistasin talle ja see oli vägev :D igatahes siis roomas kohe kui meile vaba aega anti läksime siimuga kohe esimesse pubisse sest seal 16 tee mis tahad ja siis sain kohe aru ,et sellest itaalia trippist tuleb midagi vägevat :D Järgmisel päeval läksime Palermosse ja mul oli juba suht puhand tunne oleks võinud koju ka minna juba :D kohtusime Palermos oma majutajatega . Esimene päev suht sain lapsepõlve trauma ,et kui palju pepupoisse seal on see ajas närvi .Grupi pildilt võite näha kui sitt tuju mul oli .


Igatahes siis sain wifi ka sisse oma pere juures ja itaalllassed viisid meid iga õhtu pubisse jooma kuigi nad ise kannatasid aint 2 kokteili ja siis oli pilt taskus minu majutaja näiteks pani põhimõtteliselt sõidu ajal tegi ukse lahti ja pani riba .Keegi eriti Itaaalias ei mõista inglise keelt ja siis oli raske ka suhelda kellegagi . Peale seda hakkasid päevad kiiresti minema ja kojusõitu oli juba peaaegu näha me siimuga õppisime ka kiiresti jooma ,sest peod kestsid max 2 tundi siis me lahendasime üks õhtu kahe peale ühe jim beamsi mingi tunni ajaga ja peale ja siis oli suht julm hommikul kahekesi märatsesime bussis kõik teised suht magasid laulsime mariot ja värki . Itaalllased ei oska nagu üldse ajast kinni pidada see ajas räigelt närvi ahjaa nad tulevad september-oktoober eestisse siis tuleb neile õiget eesti läbu näidata :D Ahjaa lõpuks hakkasin kuradi itaalia keelt ka jagama :D. Ja praegult üldse elus kõik loksub paika ,enam ei vaja eriti suitsu ka ma arvan ,et teen oma viimase šokolaadi maitselise black devili ära ja siis jätan maha jälle nigunii pidudel teen see on kindel . Rulatada tahaks täiega aga seda valget pulbrit on nii palju ,et närvi ajab nüüd vähemalt lubaas soojakraade cant wait to skate the fucking miniramp . Ahjaa Love this song http://www.youtube.com/watch?v=gjwgYvzQWS4

No comments:

Post a Comment