Saturday, May 8, 2010

Päev enne emadepäeva .






Mingi ärkasin üles sõin ja värki siis mingi mõtlesin ,et võiks rakvere minna rääkisin marttiga ka ,et tavai skaiti ja siis ma mingi tavai 15 minuti pärast jõuan kohale aga ema mingi ,et lähme sealt kuradi bauhofist ka läbi ostame mingit turbamulda issand jumal kus me irnusime mingi tõstsime mingit rasket värki ja siis irnusime täiega see oli lihtsalt nii lahe .Siis kui jõudsin skaiti siis oli juba martti läinud hilinesin mingi 30 minuti aga nujh siis sõitsin ja värki irnusin elistega see oli ka päris kild ja siis mingi käisin tiibetiga võtsin õllet ja lihtsalt istusime ja rääkisime.Siis mingi kell oli 17.00 pidin minema bussile :D enne käisime tiibetiga säästus ja võtsime õlli veel juurde ssee oli ka vägev nooo VALTER ikkagi irw :D siis mingi bussis sai ka räigelt kildu bethi ja tiibetiga ja kaari oli ka suht vässu .Aa siis läksime skaiti jooma ja siis sõitsime nats ja siis läksime käisime korraks minu juurest läbi ja siis otse loobukale siis jõime seal nats koos otti ,tiibeti ja bethiga nalja sai aga järsku ilm pööras ära ja jooksime kähku minu juurde mingi tiibet oli suht purjakil pärast seda kebisime tõllakasse sõime ja värki ::D ja jarmo ja kain jõudsid ka :D võtsid õllet ka juba :D ma ostsin vahepeal emale emadepäevaks lille ka ära :Dsiis mingi saatsin bethi koju ja ott ja tiibet tõmbasid ka koju :D siis läksin tagasi tõllakasse aga sealt pidin minema tõmbama sest ma pole veel päris 18 irw :D aga noo kohtasin kakist ja konna aiii räigelt pulli sai ja kain ja jarmo tulid ka välja :irw ma nagu lihtsalt nii hullult sittusin ennast vittu :D siis mingi läksime lallale jooma :D siis paljud läksid koju alles jäid mina ,jarmo ja kain ja mingi pärastpoole tuli ka jarmo töökaaslane ,keda jarmo sebis .aga igatahes kain järsku hakkas ropsima lalla taga suht naljakas oli . pildin kain paneb riba , aga nujh pärast seda tuli koju ja istun praegu voodis ja suht purjakil kirjutan blogi .
PARIM OLED BEIB.

No comments:

Post a Comment